Fawakka
17 juli 2025 - Appelscha, Nederland
Dag allemaal,
Johan en ik zijn ons langzamerhand aan het voorbereiden op onze reis naar Suriname in augustus.
Het gaat deze keer een rustige vakantie worden, zonder spectaculaire uitstapjes het verre binnenland in. Nu gaat het vooral om het gouden huwelijksjubileum van broer en schoonzus. En om natuurlijk wat tijd met hen en mijn nichtje en haar gezin door te brengen.
Zo af en toe zal ik laten weten en zien hoe onze twee weken in en om Paramaribo er uit zien.
Als je wilt kun je het volgen.
3 Reacties
-
Hanneke Waarlo:17 juli 2025Dag Ankie en Johan,graag lees ik jullie avonturen in Suriname. Ik wens jullie een goede reis en geniet vooral van jullie familie en mooie land.groeten Hanneke
-
Henderika en Herman:17 juli 2025Een hele fijne en rustige vakantie gewenst lekker genieten bij familie en fijn dat we een beetje mee mogen genieten
-
Pam en Cor Masselink de Vries:26 juli 2025Hallo Ankie & Johan, ten eerste een gezellige verjaardag gewenst in eigen land en dan op reis naar Suriname. Wij wensen jullie daar een hele goede tijd toe.
